[spb_text_block animation=”none” animation_delay=”0″ padding_vertical=”0″ padding_horizontal=”0″ width=”1/1″ el_position=”first last”]

5+11 Fundazioak antolatutako kultura-jardueren helburua kultura eta hezkuntza mailan pertsonen prestakuntza integralerako tresnak ematea da.

Fundazioak haur, gazte eta nerabeentzako jarduerak garatzen ditu, ikastetxe, eskola, elkarte eta bestelako taldeen bidez.

Caja Laboral eta Deportivo Alavés taldeetako jokalariek ikastetxeetara bisitak egiten dituzte.

Zure ikastetxeak gure kultur jardueretan parte hartzea nahi baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.