Egitekoa

[/spb_text_block] [spb_text_block animation=”none” animation_delay=”0″ padding_vertical=”0″ padding_horizontal=”0″ width=”1/1″ el_position=”first last”]

5+11 Fundazioa irabazi asmorik gabeko erakundea da. Bere egitekoa haurren artean bizi-ohitura osasuntsuak sustatzea da, futbola, saskibaloia eta bestelako jarduera batzuk praktikatzearekin lotuta. Balio positiboak transmititzeko helburua dauka, hala nola bizitza osasuntsua, kiroltasuna, ahalegina, hobetzeko grina eta talde-lana.

Ikuspegia

Fundazioak erakunde sustatzaile izan nahi du, eta erreferente bihurtu futbola eta saskibaloiarekin erlazionatutako kalitatezko prestakuntza eta aisialdirako aukerak eskaintzen, prozesu koordinatu eta koherente baten bidez, betiere kalitatearen bikaintasunaren aldetik. Gainera, Arabako haurrengan sentimendu baskoniazale eta zuri-urdina sustatu nahi ditugu.

Balioak

5+11 Fundazioak honelakoa izan nahi du: irekia, integratzailea, eraikitzailea, dinamikoa, kalitatezkoa, koherentea eta batez ere, hurbila eta balioen araberako hezitzailea.

Helburuak

Kirola praktikatuz bizi-ohitura osasuntsuak sustatzea.

[/spb_text_block]
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.